Tävling på G? Ställer ni?

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är allt bra. Jag lever... fast typ död i hjärnan. Har varit så trött den senaste veckan så känns som att inte huvudet är med utan kroppen bara går och går utan att man tänker på det. Det är sjukt dåligt väder också tror det är lite därför jag mår som jag mår. Men ingen ursäkt!
 
Dagen har varit bra, hade naturkunskap på morgonen, sedan naglar på eftermiddagen. Mamma var hos mig och fick sina naglar gjorda. Blev sådär bra, testade på en ny teknik som bara rann och rann hela tiden... vet ni hur frustrerad jag var? :O Mycket! Sov i bilen hem, skönt! Käka mat och nu har gjort lite tidsinställda inlägg till er för imorgon och under helgen. Tänkte göra en tävlig senare ikväll, någon som ställer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0