Trevlig helg!

Hej på er!
 
Bloggen ligger verkligen nere under helgerna, har inte tiden då, ni får faktiskt förlåta mig för det.
Annars är allt bra med mig, har ångers inför tisdagen då skolan börjar men det ska man väl ha? Det är ju faktiskt ganska kul sen när man börjar igen, rutiner iaf!
 
Min helg annars har varit lugn och mysig. I fredags var jag hundvakt till min farmors hund Candy, hon är så grymt gullig! Var ute i stallet en sväng och senare på eftermiddagen åkte hela familjen och badade i Sävsjö på familjebadet tillsammans med min mammas sida. Mycket trevligt! Efter åkte vi hem hit till oss och åt god mat och eterrätter. En toppen dag!
 
Lördagen spenderade jag morgonen i stallet och på hästryggen, var ute och red tillsammans med gannarna här i byn som har hästar. Mycket trevligt och mysigt förstås, vädret var helt underbart! Tidigt eftermiddag åkte vi till Patrik i Hok, vi kollade Hockeyn och sen drog vi vidare till Jönköping för Donkan mat och bio. Vi var på The Hobbit i 3:D, filmen var sådär gillar inte den sortens film men den är värld att se!
 
Söndagen har spenderats hos Patrik i Hok, vi har kollat film och ätit apricos kyckling. Låter kanske äckligt men det var jätte gott. Tog sedan bussen hem, nu har jag städat en del av mitt rum och har plockat bort ett skrivbord och lite annat. Ska strax hoppa i säng för att gå upp tidigt imorgon för att kunna lägga mig imorgon kväll. Vilka problem man har...
 
Ha en bra kväll mina kära Puss & Kram♥
 
 
Farmos fina, gulliga hund. Inte varje dag man får vara hundvakt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0