4 dagars läger med min fina häst! :)

Allt är packat och klart, allt från mat till Kajsa till klänningen till mig. Bilen är lastad och nu väntas bara att Kajsa ska lastas på, på transporten sedan bär det av till Blommedala gård för 4 dagars träningsläger med härliga tjejer och underbar häst! Är så taggad och glad att jag fick en plats på lägret i år igen så nu hooppas vi bara på att det ska gå med framsteg och att Kajsa hoppar hindrerna och inte vägrar en massa som gjorde i torsdags. Vi hoppas på det bästa och blickar framåt och ser de vi vill nå, för här ska det hoppas!
 
Lär inte uppdatera er under tiden jag är på lägret, men kommer vara aktiv på instagram om ni är sugna på att följa mina äventyr. heter: carolinefranssonhogberg.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0