Andra träningen med resultat! :)

Dagen började med att gratta min far som fyller 45 år idag. Han börjar bli en gammal gubbe nu ;) Han fick en Ipad 2 i födelsedagspresent och tårta gjord av min duktiga farmor:) Även ett facebook blev till för både honom och min mamma, inte lätt att vara över 40 år ;)
På eftermiddagen kom min duktiga tränare och ville få sina naglar fina och sedan hållde hon en lektion för mig. Gick bättre än förra veckan men det är mycket att tänka på och vissa saker gör mig frustrerad när inte kroppen kan göra de man vill och att träna bort något som kallas rädsla. Vi kämpar på och hoppas att jag bara kan börja slappna av och visa att jag kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0