Halmstad och stranden :)

Dagen har spenderats på staranden i Tylösand. Väldigt fint väder dock blåste de så in i, så satt och frös i solen. Självklart så tog ju solen extra hårt på just mig så har bränt mig så jag är röd och fin;) Lycka.... NOT! Vid fyra tiden lämnade vi stranden och tog oss till hotellet som låg inne i staden. Hotellet hette Hotel Amadeus och var ett bra hotell, dock så var det väldigt varmt på hotellrummet men annars var allt bra.
 
På kvällen var vi ute och åt mat och sedan gick vi hem åt hotellet. Vi hade ju brännt oss så vi frös när vi var ute och vandrade i staden, Halmstad som är en så fin stad!
 
 
Patrik badade i havet, jag är ju badkruka så frös typ ihjäl av att bara doppa tårna...
 
 
Sola sola :)
 
 
Tog med oss god sallad till lunsch :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0