Tidig galopprunda mer energi till annat senare!

Börjar min dag med en tidig galopp runda på en pigg häst. Alltid lika kul att börja dagen med det :) Sedan blev det frukost och sedan kom min sista nagelkund innan min semester. Kunden önskade Spa manikyr och nagelförstärkning även kallat shellac håller mellan 2-3 veckor och är som nagellack fast håller bättre och förstärker naglen. Glömde ta bild men ska ge er all information lite senare då jag kommer driva vidare min hobbyverksamhet i höst. Istället blir det en bild på min prinsessa till rymling;)
 
Efter kunden Packade jag klart alla mina kläder och andra nödvändigheter som man kan behöva när man ska vara borta i några nätter både hos min pojkvänn och på starnden i Halmstad då vi har bokat hotell för två nätter. Ska bli härligt att komma iväg lite! Vi åker till Halmstad på onsdag morgon jag och min man.
 
 
Påväg till hagen tillsammans med mulhållaren och flughuvan, två av hennes bästa kompisar just nu ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0