Känner mig så duktig :)

Hej och hå, känner mig så duktig! Har varit och tränat Kajsa, städat mitt rum, duschat och fixat mina naglar. Har hunnit med de jag hade tänkt denna kväll så det är positivt. Måste dock ta tag i högen med läxor och inlämningar ganska snart om jag ska bli klar med allt i tid. 
 
Imorgon och på fredag är jag ledig från skolan, känns så skönt. Ska rida på förmiddagen imorgon och sedan ska jag åka en sväng till Hok för att spendera tid tillsammans med min stjärna♥ Kommer hem på fredag sen, så Kajsa får ledigt för att sen lördag och söndag köras stenhårt.
 
Strax blir det sängen för att sova några få timmar och sen dra sig ut till stallet :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0