Långt det blev... läs för min skull♥

Hej alla glada, det är måndag idag och jag har varit ledig från skolan. Så skönt, imorgon åker jag in för att göra ett prov och sedan åker jag hem. Det känns både skönt och lite jobbigt bara lite kvar i skolan men har två prov kvar och typ 3 inlämningar som har släpat efter, ni kan ju förstå att det inte känns så bra så tänkte ta och göra denna veckan till något bra och göra någon av inlämningarna och plugga röven av mig inför nästa onsdag då ett nagel prov ska läggas.
 
Annars så rullar allt på bra, i fredags hade jag en nagelkund här hemma som blev väldigt nöjd. Lördagen bestod av tidig träning i paddocken och sedan häst fika. Vid två blev det konfirmation och senare på kvällen åkte jag till Hok. I söndags slappade vi och kollade sedan på när Sverige tog hem guldet sovde där tills idag måndag då vi tog en sväng in till Jönköping för att fixa present. Pojkvännen ställde upp på att hjälpa mig att bära fram hinder och höja och sätta upp hinder som Kajsa rev. Det gick faktiskt jätte bra och jag är nöjd med prestationen utav Kajsa, så det känns som att vi är en bit påväg i våran utveckling. Från och nu vecka 21 och fram till vecka 27 blir det stenhård träning gällande hoppningen. Ska även vara med på bästa lägret på  Blommedalagård i sommar igen så det känns verkligen bra.
 
Avslutar min fina måndag med ännu mer plugg sedan ska jag sova några timmar... Puss♥
 
 
Förra hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0