Osminkad med Röda läppar!

Hej mina fina läsare!
 
Vilken dag jag har haft, var i skolan en sväng för att göra ett prov och sedan fick jag åka hem igen. Skön dag och provet kändes bra, kände igen de mesta svårt att sätta ord på hur man tänker bara. Väl hemma sen gick jag ut till hästen, red iväg med ganska fint väder, uppehåll iaf. En kvart senare regnar det som bara den på mig... Suck dyblöt som jag är red jag ändå, väl hemma sedan tvättade jag min utrustning inne. Imorgon ska Kajsa få ledigt och jag ska putsa min utrustning.
 
Duscha och äta mat och sedan åkte jag till Sävsjö för fotokurs, vi vandrade runt i Sävsjö och regnet en stund och sedan blev det fika. Nu har jag varit hemma ett tag, har suttit och redigerat bilder till man andra blogg som ni hittar genom min facebook. Blev en bra dag iaf även att jag var osminkad med röda läppar.
 

 
 
Vet dåliga bilder men hann inte ta bilder idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0