Akuten i 6 timmar....

Hej på er där ute!
 
Jag sitter nu här igen och har ångerst inför imorgon, skolan och två prov. Psykologi och stilanalysprov och jag har inte pluggat någonting typ så har smått panik. Får helt enkelt ta det som det är då jag får skylla mig själv...
 
Idag har jag varit hemma från skolan då olyckan som hände mig tog alldeles för lång tid att kolla upp på akuten inatt och den smärtan jag har i armen är extrem. Så har mest liggat i sängen och knappt vågat röra min arm för att det inte ska göra alldeles för ont. Får hoppas att det går över lite under natten så jag kan ta på mig lite kläder imorgon utan att dö...
 
Så träningen för Malin idag fick jag ställa in, något jag inte tycker om =/ Var så sugen på att rida både igår och idag men kan verkligen inte träna med denna axel och arm=/ Igår när jag hade hämtat Kajsa i hagen, stängt tråden och börjat gå in till stallet så hör jag bara hur något brakar ut och sedan får jag världens knuff av mammas häst. Han tramar mig på hälen så har värsta fina blåmärket som gör så sjukt ont=/ men den smärtan jag fick i min vänsta axel och arm var en smärta jag aldrig mer hoppas bli utsatt för, vet inte om typ en nerv blev ikläm av smällen för kunde typ inte röra armen har fortfarande väldigt ont men nu kan jag röra den lite men vågar ju inte göra värsta gympan direkt.
 
Var väldigt mycket folk på akuten igår och ja från ca 19.40 - 01.45 så kunde vi gå ut från akuten och åka hem igen. Så ja blev väldigt sent då att köra tar ca 45- 50 minuter att komma hem. Så både mamma och jag har varit hemma idag.
 
Skönt men ändå väldigt jobbigt då man inte kan göra allt eller man vågar inte göra något för man tror det ska göra ont. Så vi får helt enkelt hoppas att det går över lite tills imorgon så skolan inte blir alldeles för jobbig... Men har ju kort dag så ska nog överleva det med.
 
Sov så gott nu kära läsare så får vi hoppas på bättre tur tills imorgon Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0