Farsdag bara för idag eller för alltid?

Hej på er!
 
Det är söndag och det är farsdag idag och jag har nyss kommit in från stallet, jag, mamma och Agneta har varit ute på en galopprunda tillsammans. Mycket roligt och trevligt :) Kajsa var pigg och glad så det var kul :) Kajsa är dock som en teddy björn torr men sedan när hon blir svettig och varm så är hon lockigare än lockigast i pälsen. Så imorgon ryker pälsen så hoppas hon inte fryser allt för mycket sedan ;)
 
Senare i eftermiddag ska vi till min morfar och fira han, träffa alla släktingar och ha det trevligt med fika och tårta tror jag?! Blir nog bra det också. Ikväll blir det Johan Falk film och sedan tagga för praktik imorgon. Blir nog väldigt kul :)
 
 
Älskaar dig min fina fina ponny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0