Överlevt 2 prov på samma dag med en förstörd arm =/

Hej på er!
 
Här sitter jag och har haft en helt okej dag, min arm och axel gör fortfarande ont och blåmärket på hälen gör att jag typ inte kan har skor på mig för att det gör så ont=/ inte kul alls=/ Har också överlevt två prov idag, ganska lättad även att det inte gick så bra=/ iaf inte på psykologi provet men stilanalysprovet gick bättre.
 
Ikväll har det inte hänt för mycket, läst ut min engelska bok ( som jag också läser på svenska) så det är ganska skönt. Har även målat naglarna så de känns fräscha och fina tills imorgon :)
 
I mina ben kryper de lite myror som irriterar mig lite, får alltid det när jag inte rider eller i stallet som jag inte har varit på 2 dagar... hemskt enligt mig då jag lägger mycket av min tid där=/ Så klänger på väggarna av tråkigheter=/
 
Ska strax ta bort min makeup och borsta tänderna. Ladda inför imorgon och hoppas att det blir en rolig dag även att jag har ont. Sov så gott, godnatt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0