Ridabstinens!

Tänk vad bra dag jag har haft, slutade tidigt från skolan, fick skjuts hem, äta kebbab rulle till lunch. Slappa, kolla tv och börja i en ny bok som jag är på sida 65 redan. Asså jag är för konstig! Lag mat till familjen och sedan ut och gå med mamma min. Duscha och sedan kolla på ett avsnitt av Black List som går på 3:an för att nu ta och sova några timmar.
 
Imorgon är det fredag och jag börjar inte förens klockan tolv, de kallar jag lyx men går till halv fyra så det är mindre roligt=/ Det är sista skoldagen för i år också så det känns väldigt bra! På måndag väntar 6 hela veckor på Kicks i Jönköping. Blir för mig en toppen tid tror jag allt :)
 
Min axel, arm och fot är lite bättre, kan använda min axel mer och styrkan och rörligheten börja komma tillbaka men usch vad det gör ont i min armbåge... min häl är fortfarande blå och röd och min känsel är = med noll men ändå gör det så förbaskat ont. Skor är en pest att ha på sig. Hoppas iaf att jag kan vara med och rida på lördag annars smäller jag av, har sådan rid abstinens för tillfället och det menas att jag har myror i benen för att mina muskler inte får användas på det viser som de är vana vid.
 
Hopplöst! Nu blir det sängen, godnatt! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0