Veckans planer !

Tänk att det redan är söndag eftermiddag och imorgon väntar en ny vecka på praktiken och stallet.Mycket som ska göras som alltid, men väldigt kul om ni frågar mig. Jag går in på min tredje vecka på Kicks i Jönköping i centrum. Jag är väldigt nöjd och glad att jag tog denna plats, allt är kul och de som jobbar där är jätte roliga och trevliga så jag är evigt tacksam. :)
 
Stallet denna veckan består av träning på tisdag och sedan stalltjänst måndag, onsdag, fredag och helgen. Som tur har jag min snälla mamma som hjälper till, de är jag glad för :) Annars så ska det väl ridas alla dagar förutom onsdag och fredag kanske? Får se vad som känns bäst, skönt att ha en dag i veckan som man kan ta det lite fritt på.
 
Hade tänkt städa av mitt rum lite snabbt, stallet sedan och en skön dusch och sedan kolla på Johan Falk med en kopp te tror jag skulle passa mig super! :) Önskar er en toppen vecka! Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0