2 mål, 2 svårigheter!

Här sitter jag på mitt rum och försöker skriva på ett svenska arbete, lite tisit men funkar faktiskt. Utanför lyser solen och med alla sprakand löv som är just nu alla fina färger gör mig faktiskt väldigt glad. Det är söndag än en gång och det är faktiskt helt okej, dagen började med en tur i skogen tillsammans med mamma och Gunvor, Kajsa skötter sig super och fick till väldigt fina galopper idag så jag är så glad:)
 
Dagen fortsatte senare med mat och nu sitter jag här. Lyssnar på musik och bara gillar livet. Har bestämmt mig att det är faktisk väldigt kul med höst och jag ska ta tag i mitt liv och göra mitt bästa för att göra det så bra som möjligt :)
 
Veckans mål är att skaffa praktikplats och göra alla uppgifter som jag ligger efter i. Två mål som jag känner att jag måste klara av och jag ser faktiskt fram emot det. Blir nog en toppen vecka, jag fyller ju faktiskt 18 år om 6 hela dagar bara :O. Jag är i chock ;) men så glad! :D
 
 
Bild från igår då mamma hjälpte mig att ta lite bilder med Kajsa :) ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0