Efter en bra helg tar vi nya tag och levererar;)

Oj vilken helg det blev, min födelsedag blev nog en av dem bästa som har genomgåtts. Fina och bra presenter av nära vänner och släktingar och en bra kväll tillsammans med dem. God mat och trevligt sällskap. Nattgäster och te frukost. En väldigt lyckad födelsedag förutom att jag är 18 år just nu....
 
Idag är det måndag igen och sista veckan innan lovet, mycket som ska göras men känns ändå som att man är en bit på vägen. Har en del som måste göras under lovet men det är faktiskt mitt egna fel.... Så jag får ta den smällen och göra det jag ska göra. Går sedan ut på 6 veckors praktik och det är skönt om något, om ja nu hittar en praktikplats... PANIK!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0