En väldigt gald tjej!

Blev en riktigt sen kväll i stallet, från att mocka och sedan träna Kajsa i ridbanan till sent insläpp av alla tre hästarna så ligger jag nu i sängen och känner mig lagom trött. I tisdags fick jag ett dressyr program som jag ska kunna tills på torsdag nästa vecka, så idag har jag och Kajsa varit på banan och traglat lite på det.
 
Det var så roligt för det gick verkligen jätte bra, hon kändes så bra, hon var så fin och vid väldigt många tillfällen kändes de som att hon lyfte sig och jobbade med ryggen. Fick till så fin galopp och trav på henne att jag nästan inte ville sluta rida idag, tråkigaste var att hon var så hård i munnen och hon verkade fortfarande ha kvar lite träningsverk i halsen, hoppas att de släpper snart. Ett riktigt toppen pass!
 
Imorgon blir det utsläpp och sedan ska det fixas och donas till kalaset den 19 okt. Mycket som ska fixas och donas med, men hoppas det blir så bra som möjligt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0