ett tu tre :)

Hej på er!
 
Jag har haft världens tråkigaste eftermiddag, kväll. Hoppade stallet idag för att bara ta det lugnt och fixa på rummet, men ack så tråkigt det blev vist. Inte lätt att heta Caroline och tro att allt kan vara kul, kan bara berätta att mina ben är rastlösa... typ sticker i dem. Behöver alltså röra på mig ;)
 
Imorgon är det fredag igen, oj, vad tiden går fort. Ibland frågar jag mig själv vad jag gör i veckorna igentligen. Skola, hem, äta, ut till stallet, dusch och sova. Ja så är mina dagar typ, kanske ganska tråkiga men skulle ibland vilja ha några extra timmar på mitt dygn för att göra det jag vill helst av allt, blogga för er såklart! 
 
Min helg består av att:
 
*rida och sköta min häst.
*läsa två av mina böcker
*svara på frågor om böckerna
*göra någon uppgift i svenska som jag inte har gjort än
*skriva cv
*titta på praktik plats
*ska även städa mitt rum riktigt väl och noga!
 
Får se vad som händer mer, alltid något;) Nu ska jag hoppa i säng för att läsa i min svenska bok iaf. Sedan blir det några timmars sömn. Hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0