Sista dagen som 17 åring!

Sista dagen som 17 åring... tänk, kommer aldigt vara 17 år igen... väldigt konstigt. Men jag är väl ganska glad över att fylla 18 år med tanke på hur många gånger jag har vela gräva ner mig och försvinna från denna plats. Dagens festande började redan med muffins på morgonen i skolan, ville ju liksom göra denna dag till någor extra.
 
Sedan har det bara fortsatt med fin uppsättning av Conelia, gröt till lunch och fint sällskap vid bordet. Nagelkund och sedan en rolig tågresa hem men en påtänd karl som satt och käkade korv med svartpeppar runt. Slängde med armar och ben och snackade med en så där säker 10 år yngre grabb som verkade väldigt skrämd;)
 
Ni kan ju förstå att jag och Conelia satt och skrattade, bilresa hem och äta och sedan duka inför min fest imorgon. Blev ändå en lyckad dag tycker jag nog. Imorgon börjar ett nytt år 18 år. Pussokram Godnatt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0