Väldigt långt till Januari...

Idag torsdag är det bara en dag kvar i skolan sedan tar jag en veckas lov från skolan och alla krav. Ska bara ta hand om mig själv, träna, äta nyttigt och vara ute tillsammans med min fantastiska häst:) Jag är verkligen så glad att jag har henne hon är verkligen mitt lyckopiller :)
 
Dock finns det nackdelar även med lov och praktik, imorgon kommer jag träffa en väldigt betydelsefull person för sista gången inför en veckas lov och sedan 6 veckorspraktik. Vi kommer inte träffas förens efter jullovet och ja, det blir i JANUARI, jag kan ju säga att jag är rätt ledsen för det här då jag verkligen kommer saknar att vara tillsammans och spendera tiden med dig♥
 
Livet har verkligen för och nackdelar, men ibland får man blunda och tänka på att den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Nu blir det sängen för min del, just nu är sängen extra skön,, så hade om jag kunnat spenderat mina dagar där för den är så skön :)
 
 
 
Helt klart mina absoluta favoriter :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0