Ena dagen dit och andra hit!

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er och att eran dag har varit bra. Just nu sitter jag här och väntar på att mina naglar ska torka. Annars har dagen varit bra, skolan var lugn och bra, fått fina bryn och svarta fransar. Så nu är man snygg för jämnan. Vi har även fått våra datorer, helt okej faktiskt. Dock lär väska bli 3000 kg tyngre och ja det är väl inte så nice, men man kan ju leva med det.
 
Hemma sedan blev det en ridtur tillsammans med Agneta, Gunvor, mamma och jag och våra söta hästar. Kajsa var seg och tvär men till sist så ville hon jobba lite och gå framåt.
 
Väl inne sedan tog jag mig tiden att ta bort min gelé på naglarna som jag har haft sedan skolan började. Så har  väldigt långa naglar just nu som säkert kommer gå sönder imorgon. Vem vet.
 
Ska strax plocka ihop mina saker inför imorgon, har psykologi på morgonen sedan stil analys lektion med Nina och sedan klass fota. Kan säga att jag inte vet vad jag ska ha på mig... väldigt jobbigt. Slutar vid 12.30 och åker förhoppningsvis hem med bil. Sedan ut och rida både Flinta och Kajsa då mamma inte kan rida Flinta. Sedan får jag spendera min kväll med att plugga, engelska och kontrast verkan.
 
Ni vet vad jag gör imorgon, hörs Kram ♥
 
 
Halvdan bild på mina naglar just nu. Kan säga att de´inte mår så bra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0