Från att vara hård till att vara mjuk :)

Godkväll, dags för min efterlängtade säng för några timmars sömn. Just nu har jag så förbaskat ont i mina knän och ben, hatar denna kyla. Skolan idag gick bra, hade Engelska på morgonen där efter blev det nagellektion då vi gjorde stelett naglar iaf en. Gick faktiskt väldigt bra, och det glittriga resultatet blev väldigt bra. Eftermiddag satt vi och jobbade på olika frågor om hudvård och sedan väntade enterprenörskap.
 
Väl hemma sedan hade jag en nagelkund, manikyr plus som jag kallar det. Sköter både nagelbanden och peelar händerna plus att man får ett härligt vatten bad och en snygg färg på naglarna.
 
Stallet sedan, fläta Kajsas man och rykta för att sedan träna för Malin. Tränade på vårat Amrikanska gage bett och det kändes väldigt svårt men det kändes bättre på samma gång. Allt är sådan svår balansgång mellan att ha bra bjudning till att inte ha det. Men bara att träna på och till slut så funkar allt.
 
Imorgon ska hon få lite vila, då hon var en aning svullen i sitt framben. Så hoppas det blir bättre, smort in henne i linnement för att göra det varmt och göra det rörligare för henne, min lilla ögonsten.
 
Imorgon är det en kortis dag i skolan då jag slutar 12.30 skönt. Får se om jag kommer hem tidigare eller senare. Det kan vara frågan, den får vi ta  imorgon :) Godnatt mina kära vänner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0