Galen häst och första ridturen på Flinte!

Hej på er!
 
Just nu önskar jag bara att jag låg i min säng, är så trött i både benen och huvudet. Inte lätt att vara i skolan, ha en nagel kund och sedan rida två hästar. Skolan idag har varit bra, idrott på morgonen då vi var i skolans gym. Hantverkslektion men Emma skulle vi maka ögonen till maximal storlek, väldigt svårt så resultatet gick inte så bra=/ Aja bättre lycka nästa gång. Slutade dagen i skolan där men fixade min kompis naglar i skolan då vi inte hade några fler lektioner och i väntan på tåget.
 
Väl  hemma själpte jag till med maten och sedan blev det stallet för att rida både Flinta och Kajsa. Flinta red jag för första gången hemma hos oss idag, det var väldigt anorlunda att rida honom i mot Kajsa. Men jag tycker nog att dte gick ganska bra ändå. Vi har mycket att träna med honom och det ser jag ifram imot. Kajsa var tottalt galen idag, man kunde tro att hon hade ätit havre i flera dagar. Hon bara sprang och sprang och sprang, man kunde inte få stopp på henne! Helt galet!
 
Aja nu är jag inne och har duschat och fixat mig inför sängen som ska bli underbar att hoppa i just nu. Imorgon är det fredag och äntligen helg.
 
 
Tänk o få ha sommar igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0