När dagarna bara rusar iväg och helt plötsligt så är det kväll...

Hej på er ! Det är onsdag kväll och jag ska strax hoppa i säng men först min dag. Dagen börjar med psykologi, asså jag är lite lost, fattar typ ingenting av vad vår lärare försöker lära oss. Han har inte förmågan att lära ut så allt blir bara knas. Vi får se, blir nog bättre när vi har fått våra datorer. Hantverks lektionen med Nina, som bestod av att diskutera kändisars olika stilar och sedan våra kropps former. Väldigt intressant och roligt, så tiden gick fort.
 
Fick sedan skjuts hem från Nässjö av snälla Malin, pappa hämtade mig i Sävsjö och sedan väl hemma så hjälptes jag och pappa åt att få igång våran nya router, då våran andra måste ha gått sönder. Kan ju säga att det har varit många svordomar pga att man har blivit utslängd från det.
 
Fixade mat och sedan gick jag ut till stallet för att hämta Kajsa i hagen och för att Kim skulle fixa hennes skor. Gick faktiskt bra idag, inte alls så tetig med att hänga och stå vid en vägg, utan sog typ och sovde. Ja ibland undrar man ju ;) Blev sedan en tur ner till ridbanan för ett tränings pass, som över förväntan gick väldigt bra. Hon bjöd kanske inte så mycket men hon ställde sig efter min vad och tyngd, så jag gick ifrån en ridbana med ett leende på läpparna :)
 
Blev en skön dusch och sedan fixa en nagel som gelen hade lossnat på. Städa lite på rumet och packa de nödvändigaste tills imorgon. Så nu känner jag mig redo för en skön natt sömn. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0