Oväntat besök!

God dagens på er! Läget bra? Med mig är det bra, har haft en bra dag i skolan med engelska på morgonen. Vi hade en del hörförståelse och sedan fick vi reda på att vi var lediga på torsdag så jippi :) Lektionen för Annelie gick vi igenom vårt nya märke som vi kommer jobba med på skolan i naglar. Verkar bra märke som går in mer på fakta och beskriver mer hur vi fungerar. Fick dock reda på att vi ska ha våran diplomering redan i slutet av januari så de  är väl sådär. Så är någon intresserad att sitta träningsmodell framöver så är det välkommet att höra av sig:) 
 
Lunch och sedan hudvårds lektion med Emma, gjorde en ansikt och dekoltag rengöring och massage. Gick toppen! Avslutade dagen med Entreprenörskap då vi i stort sätt bara lekte en massa lekar... Var väl sådär. Buss och tåg hem för att sedangå och handla med min mamma och sedan hem och äta och kolla till lilla Candy som vi är hundvakt för ett tag. Hon är så gullig!
 
Med mat i magen så jag och mamma ut till våra små hästar... jag iaf ;) Idag red vi faktiskt båda två, jag på Kajsa och mamma på Flinta. Gick jätte bra, så vi får hoppas att det får hålla i sig :) Imorgon kommer Kim våran hovslagar och skor alla tre hästarna i stallet. Hoppas det går bra för vår lilla Flinta, men de tror jag så lugn och fredlig han är så finns det knappt något som skrämmer han.
 
Nu har jag gjort mina läxor tills imorgon och duschat och ska faktiskt gå och lägga mig. Även att det är lite trist, men så skönt, hihi. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0