Redan söndag igen...

Hej!
 
Det är redan söndag idag och ja det känns sådär, inte alls sugen på att gå till skolan imorgon. Trött på allt plus att jag fortfarande inte vet om vad jag vill göra på min praktik som jag har om 6 veckor. Så allt känns sådär om man tänker efter.
 
I fredags hade vi en sadelutprovare som hjälpte oss att hitta en sadel till Flinta. Vi hittade en jätte bra som var jätte skön, så det blev ett bra köp verkar de som:) Dock fick vi dåliga besked om Kajsa, då hon kollade till hennes sadel också. Då hon är låst i nacke, rygg och bakben, så får jag bara skogsrida henne då hon får ont om man kräver allt för mycket. Så ingen träning för ens vi har haft en kiropraktor  ute som har försökt kolla till henne och rättat till felen, hoppas det går fort.
 
Annars rullar det på, idag ska jag försöka tvätta några grimmor, ut och rida en sväng i den nyomstoppade sadlen. Sedan gå och lägga mig tidigt, även ta och kolla på någon praktikplats. Lite läxer är väl bra och göra med ;) Hoppas ni får en bra söndag för det ska jag försöka ha :)
 
 
Från i somras :) Längtar tillbaka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0