Statar en ny vecka med ett öppet sinne :)

Godmorgon och tjena moss. Måndag idag och jag sitter just nu och äter frukost som består av knäckebröd och skinka och till det har jag vatten. Kan faktiskt säga till er som inte tycker om vatten att destu mer man dricker destu godare blir det. Då jag själv bara drukit saft i mängder. Vad gjorde det med mig, jo att jag blev som bedövd och kunde inte dricka vanligt vatten.
 
Dagen består av en hantverks lektion med Emma, följt av att ha religon och senare i eftermiddag blir det svenska. Stallet senare ikväll får det nog bli en lite längre runda med mycket tempo växlingar. Hoppas Kajsa är sugen på det! Flinta får vi gå en sväng med, kanske longera han, vi får se vad vi hittar på med Prinsen:)
 
Ha en bra dag nu !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0