Tankar om saker som gör mig galen...

Hej på er!
 
har inte bloggat så mycket de senaste då ja har tappat suget och har inget kul att berätta. Har väldigt mycket att göra just nu också och tänker väldigt mycket också, så har det ganska jobbigt också. Men allt har ju en lösning och slut och jag vet att jag kommer klara av det.
 
Dagen har varit bra, har varit i skolan, ridit Kajsa och halvstädat mitt rum. Imorgon har jag sovmorgon, ska bli väldigt skönt. Har bara lektion från 12 till 14.15 imorgon sedan åker jag till Hok för kvällen. Får se vad vi hittar på, åker hem på kvällen också då vi ska åka till Tingsryd för att köpa häst saker på lördag:)  Åker sedan till Hok sen igen på lördag och åker hem på söndag så lär inte blogga så mycket.
 
Så jag vill önska er en toppen helg och att vi får fint väder;) Många kramar från mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0