Träna hit och träna dit!

Hej! Dagen har varit bra, skolan rullade på som vanligt och lektionerna och lunchen bara försvann. Tog en fika tillsammans med min vän efter skolan sedan åkte jag och mamma hem efter tåg resan hem från Nässjö för min del. Hemma blev det mat och sedan ut till stallet. Jag fixade och donade med Kajsa och sedan fick vi vara moraliskt stöd för lilla Flinta, när vi skulle ner till ridbanan. Vi longerade honom lite och försökte träna lite men även Agneta var på banan så tre hästar på en och samma gång blev lite mycket så vi gick hem igen.
 
Tog sedan en tur ut till skogen och travade en längre sträcka för att få upp flåset på Kajsa. Gick bra, väldigt het när vi skulle vända hemåt. Jag och Kajsa stog i stallet och mös en bra stund innan hon fick komma ut till hagen tillsammans med de två andra pållarna.
 
Gick in och bestämde mig sedan för att springa en runda, så det var bara att byta om och byta skor och ut igen i höst luften. Gick faktiskt jätte bra, lär ju vara mör i benen imorgon men det är helt klart värt det! Blev en varm dusch och nu ligger jag i sängen för att plugga lite och nu sova. Har kommit på att jag har en väldigt mysig säng som jag knappt vill lämna på morgonen. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0