När verklighet blir verklighet!

 Oj, vad konstigt det känns. Något som jag har skjutit mig framför mig i några veckors tid är nu verklighet. Nu ligger Kajsa ute på annons på Hästnet och det känns så konstigt. Trodde inte att jag skulle känna sådan lättnad ändå som jag känner nu men det är nu, om några veckor så står jag väl och lipar sönder för 7 år tillsammans med samma häst är väldigt länge och nu ska någon annan ta del av min fantastiska häst och jag blir utan häst!♥
 
Kajsa har varit så fantastiskt fin de senaste veckorna så det känns väldigt jobbigt att bara nu slitas från hästen jag spenderat mina 7 år tillsammans. Vi har kämpat oss igenom både motgångar och framgångar och att nu få spenderat mina senaste veckor på min häst där hon är så himla fin känns så underbart och för mig som har kämpat så hårt med henne för att få henne till den hon är idag.
 
Att känna en häst utan och innan, veta vad man exakt ska göra för at hon ska gå som man vill. Inte rädd för något utan lunkar på som om att inget har hänt medans de andra hästarna hoppar och stutsar runtomkring. Känslan av att veta exakt var man har sin häst är en obeskrivbar känsla.
 
Jag är så stolt och lycklig för att jag har fått ha min häst Kajsa och vill tacka alla runt omkring mig som har puschat och hjälpt mig i min resa med henne. Vill tacka min mamma och pappa som trodde på mig att jag skulle klara av Kajsa som 6 åring som inte kunde galoppera ens och idag är det enda hon nästan gör. Man behöver bara tänka galopp så galopperar hon. Vill tacka Malin Palm för träningen och den hjälpen att både övervinna rädslan av att rida utan säkehetsväst och bevisa att jag själv kan sitta på Kajsa och galoppera på en hand. För mig är det så stora steg i min och våran framgång och som behövdes för att Kajsa och jag ska vara där vi är idag!♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Simon G

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Caroline

2014-06-27 @ 00:06:44
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0