115 dagar kvar!

Vi tog en liten paus här ifrån bloggen, men nu har jag mitt allra sista sportlov och det känns bra men lite jobbigt också. Så mycket ledig som man är när man går i skolan är man ju verkligen inte när man jobbar senare i livet. Men det är ändå en bra bit av skolans alla dagar som har gott och det är det som jag längtar efter just nu! Att få sluta skolan, förevigt! Bara 115 dagar kvar! Nedräkningen har redan börjat!
 
Annars har jag betalat in avgiften för balen och jag ska faktiskt gå själv på röda mattan, lite otippat men så rätt. Lixom stå och hänga med en kille som jag aldrig snackat med innan eller att jag måste leva med en killes face på mina bilder, är för mig helt sick så jag är väldigt stolt att jag faktiskt ska gå själv!
 
Kajsa rids och hålls igång som vanligt, testar just nu ett nytt bett och att rida på två tyglar är verkligen inte lätt! Så en eloge till er som är duktiga på det!
 
Imorgon väntas jobb även på fredag, ja, även att det är fredagen den 14 februari och alla hjärtans dag... Min dejt jobbar ju så då kan ju även jag jobba!
 
Snabb uppdatering för er som är sugna på vad jag håller på med. Hoppas ni har det bra för det har jag, även att jag är på borten. Hörs om några dagar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0