Blicka framåt och glöm det förflutna!

Tänka att jag nu har av verkat ytterligare ett lov, ett lov som har varit väldigt bra. Spenderat nästan alla mina dagar i Jönköping för både jobb och spenderat min tid tillsammans med en väldigt underbar person. Ett Lyckat lov helt enkelt! Imorgon är det skola igen och bara 8 veckor sedan blir det Påsklov. Vi räknar ner!
 
Ska försöka bättra mig lite här så ni blir lite mer uppdatterade om vad som händer. Hoppas de uppskattas och att ni kikar in lite oftare;) Veckan som kommer ska det hända mycket, ska försöka göra lite skolarbeten och planera mitt gymmnasie arbete som är sjukt tråkigt men får tänka på den träningen jag och Kajsa ska försöka hinna med också.
 
Man får tänka på de roliga med vardagarna och göra de till de bästa. Önskar er en god söndag kväll!
 
 
Lördags kvälls mat! Kycklingsallad! :) Mumma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0