Solen skiner och det är måndag!

Statar min vecka med att vara ledig idag, så skönt. Lång sovmorgon, äta god frukost och tagit slag i saken och faktiskt kollat på Jimmie Åkesson medverkan i Nyfiken på partiledaren. Väldigt intressant program som sänds på svt på söndagar kl 20.00, de går på djupet angående dagens partiledare och granskar vad och hur deras uppväxt har betytt för dem idag. Då det är val i år och jag får rösta så är det en grund till i hur jag vill att Sverige ska styras för de bästa samhället som jag ska leva i många år i och jag vill ju ha de bästa förutsättningarna. 
 
Så ta ställning och gör ditt val den 14 september för en bättre framtid! 
 
Nu är det dags för mig att gå ut i det fina vädret, solen skiner och det ska verkligen bli skönt att komma ut på en skön ridtur. Önskar er en fortsatt bra dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0