-12 GRADER.

Med det kalla vädret hoppas jag att alla har haft en bra dag. Det har jag haft, även då att det har varit svinkallt. Skolan rullade på bra med gymnasiearbete på morgonen. Lunch och sedan religion och svenska. Så en helt okej dag med bra sällskap :)
 
Strax blir det lite mat och sedan blir det stallet, mockning och saker som ska göras innan insläpp ikväll. Eventuellt blir det en tripp till padocken för lite lättare träning med Kajsa om jag inte fryser ihjäl, knäna tål ju inte att det är så kallt ute. Tår och fingrar är jag inte heller så bra kompismed, de fryser till ispinnar vad jag än gör. Man kan tror att jag är rökare, och de är jag absolut inte!
 
Vi får helt enkelt se vad som händer, hörs senare!
 
 
Bild från i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0