Ännu en helg har gått!

Jaha då var redan denna helg också över och imorgon väntas en ny vecka och nya möjligheter. Jag börjar min vecka med en skön sovmorgon och sedan två lektioner, religion och svenska. På eftermiddagen ska jag ha en nagelkund och sedan blir det stallet.  Planerad och lyckad dag får vi hoppas! 
 
Annars har min helg varit bra, fick dock sitta helt forever alone i lördagskväll och käka tacos med mig själv och tv:in då min bror åkte till en kompis istället. Så slapp sitta barnvakt. Jippi! :D 
 
Dagen till ära blev det en ridtur tillsammans med Agneta, Maria, Gunvor och Catrin. Trevligt runda, Kajsa var faktiskt lite slö idag så det var skönt :) Annars har det pluggats till prov och städat mitt rum. 
 
Och nu blir det sängen för att läsar några sidor i min bok och sedan sova. Önskar er en fortsatt bra kväll, Puss.
 
 
Min fina, fina häst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0