BARBACKA.

Vad skönt det var att ha fotvård, sköna och mjuka fötter nu och som håller på att få vita naglar. Tycker det är så snyggt och fräscht. Blev lite god mat och fika efter det och sedan blev det utgång till stallet. Bestämde mig för att rida barbacka på ridbanan. Gick faktiskt jätte bra, trodde jag skulle vara vinglig men ack så fel ja hade, satt som gjuten fast det gjorde så förgrömmat ont i röven. Både travade och galopperade och Kajsa skötte sig super bra och var mjuk och fin.
 
Red inte så länge då det blåste och var svinkallt att rida, kände inte mina kinder när vi väl var hemma i stallet igen. det är lite jobbigt. Kajsa gillade inte heller att vara ute i blåsten.
Ikväll har det inte hänt för mycket, har mest bara tagit det lugnt, lyssnat på musik och plockat lite i mina papper och saker inför imorgon då det blir skola men inte förens halv tolv. Skönt med sovmorgon :)
 
Nu ska jag fixa mina naglar och sedan blir det sängen. Önskar er en fortsatt bra kväll puss!
 
 
 
 

Två bilder från idag ifrån början av passet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0