Dagens kläder 7/1 2014

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken eftermiddag det blev, städade mitt rum, gjorde chokladmoss och åt mat. Var ute på en power walk tillsammans med min mamma i 40 minuter och har nu duschat och fixat bilderna. Sitter också och försöker få till en bra video på Kajsa och bilderna från igår till min Instagram. Alltid väldigt kul om ni frågar mig :)
 
En annan sak var att det kändes väldigt skönt och roligt att stå framför kameran idag, lär ju komma en del sådant, bara för att jag tycker det är kul. Hoppas ni också tycker om det!
 
Ska strax hoppa i säng då det blir skola imorgon som jag inte har varit i på en evighet. Känns lite jobbigt men bara en termin kvar så bäst att jag håller mig i skinnet och slutför min utbildning. Önskar nu er en fortsat bra kväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0