EN MÖRDANDE RYGG...

Tog en tripp ut i skogen istället för att vara och träna i padocken. Kajsa var dock lite halv galen och skulle galoppera istället för att trava. Hon blir alltid så när vi två har sällskap, förstår inte varför hon ska hålla på så. Man blir grön på henne... Annars hade vi en väldigt mysig stund i stallet hon och jag, det behövs lika mycket som att hon ska äta :)
 
Är lite låg idag, både fysiskt och psykiskt. Att gå med konstant ont i rygg och nacke börja faktiskt frästa på psyket. När man vaknar varje dag och kommer knappt upp ur sängen för man har så ont och det knappt inte går att komma ut om man inte typ " rullar" ur sängen. Nacken ger mig spännings huvudvärk och på kvällen kan jag knappt hålla det rakt för det gör för ont.
 
Ursäkta mitt klagande, men måste få ur mig det för ingen kan förstå hur ont och jobbigt det är... Brukar inte klagar och jag har en väldigt hög smärttröskel men det här gör verkligen ont. Nog med det eller jo jag har fått sko skav på min högra häl oxå och det gör skit ont så jag knappt inte kan ha på mig skor. Ååå, tror jag börjar bli galen....
 
Nu är det dags för sägen efter en varm dusch och ny målade naglar. Får hoppas att morgondagen blir bättre. Puss.
 
 
Dagens kläder, varma med tanke på det svinkalla vädret. Mysigt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0