Mysig runda i skogen med min fina häst!

Godkväll fina läsare ♥
 
Hoppas allt är bra med er och att eran dag har varit bra. Själv så har min dag varit bra, en skoldag som har varit helt okej. Rullat på som vanligt så man får inte klaga. Väl hemma så blev det lite mat och sedan ut till stallet för att ut på en ridtur i skogen med Kajsa. Kallt var det om både fingrar och ansikte men så mysigt, Kajsa skötte väl sig helt okej, lite het på gröten ibland och skulle rusa iväg.
 
Var som sagt även hos min sjukgymnast i onsdags, så nu har jag verkligen fått banner för min hållning på min rygg och axlar då han menar på att det är en stor anledning till att jag har så förbaskat ont i min rygg. Så testade att rida på den förklaringen jag fick igår och det underlättar faktiskt jätte mycket, men måste påminna mig själv hela tiden=(

Fick även lite nya övningar som jag ska göra tillsammans med att jag ska tänka mer på min hållning. Fick även ett återbesök om en månad så hoppas att det är bättre då :) Så idag tränade jag och kollade på två avsnitt av Paradis Hotel samtidigt :) Trevlig underhållning ;)
 
Nu har jag duschat och fixat mig inför imorgon då det är fredag, äntligen! Förstår verkligen inte vad det är med mig, har den senaste tiden längtat så efter helgerna. Synd att det två lediga dagarna går så fort=/
 
Önskar er en fortsatt bra kväll, Puss ♥
 
 
Liten bild från hoppträningen för någon vecka sedan. Fina underbara häst!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0