P3 GULD 2014

Börjar min söndag tidigt, ut och släppa ut våra små guldklimpar till hästar. Har sedan dess luggit och kollat på P3 Gulds gala från igår, vilket musik år vi har haft. 2013 var året som vi öppnade våra ögon och sinnen och fick beröras av många olika stilar och gener på musik och för mig är det bara positivt för jag älskar musik.
 
Har käkat lite frukost och nu tänkte jag ha lite fotvård, kan säga att det verkligen behövs. Blir stallet när jag är klar med det, träning då det ska jagas vildsvin här runtomkring där jag bor idag och man vill ju inte vara ivägen eller bli av med min fina häst så tar och säkrar mitt allt med att rida på ridbanan istället:)
 
Önskar er en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0