TVÅ DETALJER.

Vad skönt det är att det är fredag idag, sista dagen innan helg och den känns alltid jobbigt att sluta sent en dag som den. Idag kom jag hem tidigare som tur var för en klasskompis hade bil. Men sedan blev det att vänta på min mamma och sedan åka och handla mat innan de väl blev hemfärd. Många moment att göra innan man kan åka hem om man bor på landet;)
 
Annars idag har min dag varit bra, började med svenska och sedan hantverks lektion. Våran klass har även tackat av våran underbara handledare som vi har haft makeup och hudvård med. Jag kan säga att det verkligen är med sorg i hjärtat som jag gjorde det, vi har en termin kvar och att lära känna en ny lärare på så lite tid och visa vad man kan är för mig helt orimligt. Men man kan ju inte få allt här i livet...
 
Är nyss inkommen från stallet då jag och min mamma har gjort stallet tillsammans och tagit in våra kära hästar. Nu tänkte jag gå och duscha och sedan ta och kolla någon bra film och äta chips.
 
 
 
 
 
Två bilder från detaljer jag hade på mig idag, älskar halsbandet med hästarna på för det säger så mycket om mig. Att ha så många ringar tycker jag är så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Gah vilka snygga ringar! Tycker också att det är skitsnyggt med många :D
Jättefin blogg förresten :)

Svar: Tack så mycket! Ja, visst är det snyggt att ha många ringar! Vad häftigt att vara i USA, är det som du hade tänkt dig? :)
Caroline

2014-01-10 @ 19:46:54
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0