Semester som alltid!

Att man alltid ska ha en sådan tur, vädret har vi då aldrig med oss men jag har faktiskt badat i havet de ni! Fixat min mosters naglar och shoppat några plagg och ett par skor. Brytit av en nagel och både frysit och varit för varm men det blev dock ingen bränna som jag hade hoppats på ....
 
Tänk vad kul man kan ha om våra semestrar, förra året åkte vi också till Öland och kan ni tänka er? Det regnade hela tiden... Lika så denna gång nästa, vi hade iaf en fin fredag då solen var framme men det blåste så fruktansfärt mycket så ja inte direkt så att man låg och gassade i solen.
 
Annars var det skönt att komma iväg hemifrån, nu väntas det en vecka med mycket som ska hinnas med innan torsdag då det väntas jobb och jag bor hos min pojkvän i Jönköping  till lördag då jag jobbar både fredag och lördag♥
 
 
Öland bjuder på så otroligt fina solnedgångar att man aldrig kan få nog!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni kom och vädret var ju ngt bättre än förra året.😜

2014-07-14 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0