77 dagar kvar !

Hej hopp på er där ute!
 
Tänkte uppdatera er om att jag lever men det är knappt. Pollen börjarde verkligen tidigt i år och ja här sitter jag med rinnande ögon, kliande ögon, en näsa som är täppt och rinner. Känslan av att man har ett köttsår i halsen känns inte heller så kul. Ibland undrar man ju varför man inte tänker ett steg längre. Fin vår och sommar jag kommer ha...
 
Jag lever ju så det är ju huvudsaken. Här spenderas det tid i skolan och i stallet hos min häst, alltid lika trevligt. Tänkte skriva ett inlägg hur det går med henne och eventuell försäljning av henne. Både jobbigt och kul att får skapa något som någon anna kan ha så roligt med:) 
 
Helgen blir lugn, främmat på lördags kväll, stallet helg och ridning. Ska även fixa mina naglar hade jag tänkt, får se hur det går ;) Blir nog kul! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0