ATTITUDE-STHLM!!!!!!

Hej!
 
Det är vecka 10 och denna vecka kommer bli den bästa på länge! 
Såhär kommer den se ut:
 
Måndag: Skola,läxläsning, stallet, mockning och ge hästarna mat. Ska även få min häst klippt! Träning på banan blir det också.
 
Tisdag: Skola, redovisning av ett tal och text på engelska. Lite nervös och osäker men hoppas min lärare ändå gillar och förstår vad jag snacka om för det kommer från djupet av mitt hjärta. Stallet, mockning och ge hästarna mat. Rida en sväng tillsammans med min mamma. 
 
Onsdag: Studiedag från skolan. Hälsa på min mormor och sedan åka och kolla på balklänningar i Växjö tillsammans med min kusin och mamma. Blir en fin upplevelse, fasar lite för det då jag inte lär hitta det jag söker =/ Ev blir det en ridtur på min häst med.
 
Torsdag: Skola, ut och rida min häst och packa inför helgen. 
 
Fredag-Söndag: Åka till Stockholm för att gå på attitude Stockholms mässan i Kista. Mycket insperation och festligheter i mitt favorit ämne, mode, skönhet och livsstil. Längtar så! Stannar även i stockholm över helgen med min vän Joy. Kommer blir bäst!!! Åker sedan hem på söndagen.
 
Så för er som gillar mode så kommer det komma det komma en del inlägg berstå av bilder från olika modeprofilers kolektioner och andra insperations källor inför våren! 
 
 
Det var min vecka, hoppas eran vecka också blir lika brasom min! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0