Tänka hit och tänka dit!

Ibland undrar jag hur man ska hanskas med allt både psykiskt och fysiska problem och påverkning av allt man har runtomkring sig. Just nu är det verkligen en sådan period, har panik, ångerst och orkeslös är jag. Har sovit hur mycker som helst men känner mig så trött jämt. 
 
Om 20 dagar tar jag studenten, oj, helt galet! Men ÄNTLIGEN känner jag! Har inte längtat så mycket som jag gör just nu.... Men jag mår inte bra för det, även att jag vill må bra så gör jag inte det. Just nu går jag på knäna känns det som... Önskar att jag kunde ta tillvara på denna sista tiden i skolan men gud vad jag inte kan det, tänker hela tiden på mig själv och hur jag mår.... 
 
Ibland önskar jag att man kunde tänka på nått annat och släppa taget av hur man tänker....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och din pojkvän gjort slut

Svar: eh ne det har vi inte...
Caroline

2014-05-17 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0