Magiska Band ♥

Vilken underbar dag det har varit idag, så härligt väder! Kyligt men ändå varmt då solen tittade fram. Idag startade vi dagen med en ridtur tillsammans med grannen och en tjej i byn. Trevligt!
 
Så skönt att komma ut i det fina vädret och man tog verkligen vara på tillvaron verkligen. Hemma i stallet igen fick sig Kajsa en riktig tvätt och gud vad mysig hon blev. Mjuk och glänste som få min lilla häst.
 
Tog vara på att hon var ren och fin med att ta lite kort, bilden nedan kommer från intagram men imorgon kommer alla andra bilder som vi fick till bra, tycker denna verkligen visar att vi faktiskt har ett så fantastiskt fint band mellan oss och att vi är skapta för att vara tillsammans. Min fina häst ♥
 
Mamma och jag drog sedan till skogen för att plocka svamp och oj vad mycket svamp vi hittade! Så himla kul! :) Vi började rensa men avbröt sedan för pizza avbrott till kvälls mat denna söndag. Duschat nu och ska hoppa i säng för lite skönhets sömn. Ledig imorgon, så himla skönt!
 
Har lite besluts ångest över hur jag ska göra imorgon. Ska hinna med en del hade jag tänkt och vet inte riktigt hur jag ska planera dagen. Kommer nog på hur jag ska göra :) Får sova på saken!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0