Nytt Ländtäcke!

Ikväll var jag och mamma och tränade i paddocken, Kajsa skötte sig faktiskt väldigt bra. Hon både travade och galopperade avslappnat och i låg form. Hon börjar förstå att hon ska använda sin rygg och inte bara kröka ihop sin nacke.

Det är så himla roligt att vi hittar nya saker att jobba med även att jag har haft henne i över 7 år, självklart är hon inte så utbildad som en 13 årig ponny kanske ska vara. Men med tanke på förutsättningarna så har vi faktiskt kommit en bra bit på vägen :)
 
När jag var på Charlies rea så köpte jag även ett brunt  fleece ländtäcke och tyckte det passade bra att använda det idag då det var lite halvkyligt. Kajsa passade perfekt i det och skönt att det låg stilla under hela ridpasset :)



Snygg kombination va?;) Älskar verkligen min bruna sadel ❤ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0