Inte bra en ändring utan tusen!

Hej på er!
 
Oj vad livet förändras fort, i torsdags blev det kurs igen med gänget från Kicks. En toppen kväll blev det med mycket ny inspiration och skratt. Körde till Jönköping helt själv för första gången och det gick jätte bra!
 
Blev också ändrade planer inför helgen, fick äran att jobba, fre, lör och sön och det tackar man ju inte nej till. Dock ändrades nästa veckas inventering så ja får väl lite extra tid tll mammas jobb och fixa både lite cv och annat kul. Kolla efter nya jobb kanske vem vet?
 
levingen träning idag heller som jag skrev om i tisdags utan får ta det en annan dag, jobb är ju lite bättre än att träna sin häst. Gud vad hemskt det kändes att skriva så. Men så sant. Var och köpte två nya täcken till pållarna igår så får hoppas det jämnar ut det lite hihi.
 
Kvällen blir nog lugn här i Jönköping med pojkvännen min, skönt det också:) Ha överaskade mig med kladdkaka när jag kom hem från jobbet å gulligt :)
 
Önskar er en fortsatt bra kväll och helg! ♥
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0