GLOSSYBOX Mars! ♥

Äntligen kom min Glossybox i onsdags, (förra veckan) så himla kul! Boxen var verkligen så himla snygg med läppen med läppstiften. Mycket kreativt och nyskapande! Läppen är gjord av Clara Hallencreutz som är en framgångs rik fotograf och konstnär som menar på att vi behöver mer färg i våra liv. Faktiskt en väldigt sann kommentar!
 
Vad fick jag då i min box?
 
Jag fick ett torr schampo från märket Batiste deras Dry Schampoo XXL Volume i reseförpackning. Dock bara hatar jag detta torr schampo då den är så himla uttorkade för hårbottnen att jag får sån himla klåda att jag typ håller på att klia sönder hela hårbotten. Hopplöst! Så big nono för mig att använda!
 
Det roligaste av allt var att vi fick ett läppstift från Make Up Store, jag fick i färgen Dare i matt finish. En riktig sommar färg som både går i rött och orange nästan korall super snygg färg i alla fall!  Make Up Stores läppstift är ju ett av mina favorit märken när det kommer till läppstift så super kul att få ytterligare ett!
 
Fick även hem peeling från Naobay Natural & Organic Moisturing Peeling. Peelingen består av 98,8 % av naturliga ingredienser, acaiträdet exfoliera varsamt medan olivoljan, sheasmör och sötmandelolja lugnar huden. Ska bli väldigt roligt att testa då jag har både känslig och torr hud, den lär ju vara väldigt mjukgörande.
 
Fick även hem en flytande eyeliner från märket Elizabeth Mott eylinern heter You`re so Fine Liquid Eyeliner, Glitterati. Så det är silvrigt glitter i de svart eyelinern lite häftigt tycker jag. Borsten verka tunn men hård så de får vi faktiskt testa till helgen. Kass på flytande eyeliner men något ska jag väl få till hihi:)
 
Med tanke på att jag har druckit så himla mycket kaffe så har jag fått missfärgade gula fula tänder och med denna box fick jag med en tandkräm från Oral-B 3D White Luxe Pearl Shine. Nylansering också så det ska bli roligt att testa. Tandkrämen ska bort upp till 90 % av ytliga missfärgningar på en vecka. Den skyddar mot både karies och syrangrepp och innehåller pärlextrakt som ska hjälpa till att ge pärlvitt leende! Vi får se om det hjälper!
 
Detta var vad jag fick i min box, en lyckad box med bara fullsize produkter och boxens utseende är så snyggt ju! Ny väntar vi på nästa box hihi! Ha en trevlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0