Julafton 2015 ♥

Julafon är över för i år igen och jag hade en så himla mysig dag med familjen och släktingar. En lugn och skön förmiddag med julfrukost med familjen och sedan paketöppning. Vid två tiden kom farmor, farfar, morfar, Jenny och Patrik för julmat och trevligheterat. Uppskattar verkligen lugnet som vi hade det kändes verkligen som jul och man slapp känna stress och man kände ro.
 
På kvällen kom Annelie, Glenn och Albin och då var ju kaoser igång, vi hade paketspelet och jag kan inte förstå varför man ska skrika så himla mycket och varför man inte kan låta bli att dricka alkohol så himla trött på fulla människor som inte förstår att de är jobbiga! 
 
I julklapp fick jag en ny bärbar data från mamma och pappa som vi fixade nu på mellandags rean men jag fick ju den i julklapp hihi, av min snälla bror fick jag nagellacket i babyrosa från Kosta Boda Make Up Glas skulpturer.Så himla glad över att mamma och pappa gav mig läpparna som är till den rosa kolektionen , fick ju det rosa läppstiftet när jag fyllde år i höstas och blev så överraskad över att jag fick läpparna nu i julklapp, blev verkligen så himla glad!!!
 

 
 
 
Av min stjärna till häst fick jag en ny reflexväst, även nya trosor från mamma och pappa och ytterligare två rödvins glas från Iittala Essence glasseriern tycker verkligen de är så snygga! 
 
 
Jag och min underbara älskling tog oss friheten att byta julklappar dagen innan julafton då vi inte sågs på julafton och vem vill vänta hihi. Jag fick en super fin grön marmor låda med lock och självklart boken om hur Christian Grey uppfattar Anastasia i Fifty shades of grey. Ser fram emot att få läsa den! 
 





 
Är så himla tacksam för mina fina presenter och super glad för alla fina paket. Kunde inte fått en bättre julafton! Tack varu min underbara familj ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0